
Sterowniki dla serwisów z serii XAIR Line wprowadzają przełomowe możliwości dla firm, które chcą podnieść jakość swoich usług i wyróżnić się na rynku. Wciąż wykorzystywane starsze modele sterowników nie oferują nawet połowy funkcjonalności dostępnych w nowoczesnych rozwiązaniach XAIR Line. Nowe udogodnienia, takie jak intuicyjna obsługa czy wbudowany Webserver, umożliwiają zdalne wsparcie, co stwarza serwisom nowe perspektywy w obsłudze klienta. Teraz serwisy mogą nie tylko zwiększać efektywność swoich działań, ale także oferować wyższy poziom reakcji, wsparcia i opieki, dostosowując się do dynamicznie zmieniających się potrzeb w branży
Korzyści, które dostarcza nowa seria XAIR Line:

1. Seria XAIR Line – idealne sterowniki dla serwisów
Seria sterowników XAIR Line to uniwersalne sterowniki dla serwisów, które nadają się do wszystkich olejowych sprężarek śrubowych. Dzięki temu serwisant może posiadać przy sobie tylko jeden sterownik, który zastosuje w każdej sprężarce. Już nie trzeba znać wszystkich sterowników na rynku ani posiadać unikalnej, eksperckiej wiedzy, żeby wymienić urządzenie.

2. Pełna konfigurowalność sterowników
Sterowniki XAIR Line oferują elastyczną konfigurację wejść i wyjść, umożliwiając dostosowanie sterownika do różnych typów sprężarek. Teraz obsługa wielu popularnych czujników eliminuje konieczność ich wymiany – wystarczy dokonać wyboru w menu urządzenia

3. Intuicyjny panel sterowania jak smartfon
W obecnych systemach sterowania wymagane są czytelność i prostota obsługi zarówno dla klienta, jak i dla serwisu. Właśnie dlatego sterowniki serii XAIR Line posiadają wszystkie treści w formie opisów, wyjaśnień i komentarzy. Dzięki niezwykłej intuicyjności są to najlepsze sterowniki dla serwisów, ponieważ przyspieszają pracę i minimalizują ryzyko błędów.

4. Dedykowane wiązki
Niezależnie od możliwości pełnej konfiguracji osprzętu, sterowniki dla serwisów z serii XAIR Line mają opcjonalne wiązki przejściowe do najczęściej wymienianych modeli na rynku. Dzięki nim wymiana sterownika jest bezpieczna i niezwykle szybka,, a ryzyko błędów przy przepinaniu przewodów jest znacząco ograniczone

5. Zdalne wsparcie i monitoring sprężarkowni
Wbudowany Webserver umożliwia zdalne monitorowanie stanu sprężarek oraz kontrolowanie liczników, ostrzeżeń, błędów i innych parametrów. Tym samym serwisanci mogą szybciej reagować na problemy, zapewniając natychmiastowe wsparcie techniczne i lepsze przygotowanie do wizyt serwisowych.

6. Precyzyjne planowanie wizyt u klienta
Dzięki zdalnemu dostępowi do pełnych danych o stanie technicznym sprężarki serwisanci mogą diagnozować problemy jeszcze przed przyjazdem. W efekcie zwiększają efektywność pracy i jednocześnie zmniejszają koszty wizyt serwisowych.

7. Budowanie lojalności klienta
Wysoka jakość usług oraz bieżący monitoring przyczyniają się do budowania zaufania i lojalności klientów. Co ważniejsze, klienci otrzymują szybki czas reakcji i profesjonalne wsparcie, nawet na odległość. W rezultacie serwisy zyskują dodatkowe możliwości zawierania umów z klientami.

8. Nowoczesne rozwiązania zamiast przestarzałych systemów
Nowoczesne sterowniki XAIR Line umożliwiają szybką i efektywną wymianę przestarzałych systemów, zapewniając dostęp do najnowszych technologii i funkcji. Co więcej, oferują zdalne monitorowanie pracy sprężarki, a równocześnie pozwalają na integrację z systemami zakładowymi, takimi jak SCADA czy MES.

9. Wyróżnienie swoich usług na tle konkurencji
Korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych pozwala serwisom wyróżnić się na rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie. Dlatego seria XAIR Line to najlepsze sterowniki dla serwisów, które umożliwiają świadome budowanie przewagi konkurencyjnej w zgodzie z trendami Przemysłu 4.0 oraz rosnącymi wymaganiami w zakresie cyberbezpieczeństwa. XAIR Line oferuje także serwisom możliwość dystrybucji urządzeń pod własną marką, co dodatkowo wzmacnia pozycję rynkową partnerów

10. Właściwe sterowniki dla serwisów, to redukcja kosztów i wzrost przychodów
Sterowniki dla serwisów z serii XAIR Line to narzędzia, które pozwalają zdecydowanie zmniejszyć koszty działalności. Dzieje się tak, ponieważ ograniczają liczbę wyjazdów do klientów, umożliwiają lepsze planowanie wizyt, skracają czas serwisowania oraz przyspieszają wdrażanie nowych serwisantów. Co więcej, są to rozwiązania pozwalające na wprowadzanie dodatkowych usług związanych z monitorowaniem i optymalizowaniem pracy sprężarki.

11. Dział Wsparcia Technicznego MIKROEL
Firma MIKROEL Controllers oferuje serwisom profesjonalne szkolenia oraz bieżące wsparcie techniczne, dlatego wyróżnia się unikalną polityką na tle innych producentów systemów sterowania do sprężarek. Ponadto, system aktualizacji w serii XAIR Line umożliwia wprowadzanie nowych funkcji do już zainstalowanych urządzeń u klientów, co więcej, sprawia, że te rozwiązania pozostają ponadczasowe.